Jeel&norbu-opreis.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis naar Costa Rica. Vanaf december zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis naar Costa Rica, die ik met mijn ouders ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Norbu

Reacties

Reacties

Cassandra

Wat gaaf Nor! We gaan je zeker volgen

Christine

Superleuk dat ik met je blog mee kan reizen? Ben heel nieuwsgierig naar jullie avonturen in Costa Rica!

Ernesto

Geweldig en wat een interessante blog. Ik zal aandachtig genieten van de foto's en video's! Goede reis Norbu en familie!

Grégoire

ik kijk uit naar jullie verhalen!!!

Frederiek

Hee Norbu, Jeel en Ries,
Wat super dat jullie samen op reis zijn!
Een hele mooie reis toegewenst en ik ga genieten van jullie verhalen ?
Liefs Frederiek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!