Jeel&norbu-opreis.reismee.nl

Kerst verjaardag en genieten

We zitten heerlijk relaxed van de laatste uurtjes in Drake Bay te genieten. Vanaf het balkon met uitzicht op de Pacífico Ocean, kijkend naar de kolibries die af en aan vliegen. Gister de snorkeltour gedaan ipv een zware hike door het Corcovado Park in de plakkerige hitte. Je kan van te voren bedenken dat je de jungle in wild maar het hoeft natuurlijk niet hé, er is zo al zoveel te genieten. Straks een chocolade taartje ophalen voor onze jarige Bu. En vanmiddag weer terug met de boot. Hebben we straks de auto weer waar hopelijk onze tassen met kleding nog in zitten. Schone kleren yeah daar verheug ik mij op. Alles hier is stinkerig vochtig en plakkerig. (het wordt ook niet meer droog) dus hup een tas met was naar de wasserette straks in Manuel Antonio. Daar blijven we weer 1 nacht en dan door naar de Vulkaan in de bergen. Chau Jeel

gregoire

Gefeliciteerd Norbu!! Veel plezier vandaag!

Djazz

Gefeliciteerd met je verjaardag?
Het gaat heel goed met lizzy!
Vijne vakantie nog!!

Noemie & Angelique

Hiep hiep hoera aan de jarige job. Gefeliciteerd Norbu. Wij hopen dat je een leuke verjaardag hebt gehad en als je terug bent hebben wij nog een leuk kadootje. Geniet nog even een super vakantie. Liefs Noemie en Angelique